24:e April 2012 Tisdag

God eftermiddag!






Har vart hemma nu på morgonen eftersom jag dessvärre har haft feber hela jäkla natten.
Har verkligen kallsvettats hela tiden.
Gick upp vid halv 7 och kolla tempern och den visade då 39,5 så jag kan nästan fatta varför jag var så himla svag i kroppen.
Men jag tror jag vet varför jag hade feber också.
Efter att cystan sprack så har jag ju haft ont från och till och i början så hade jag feber då och då så nu kan det ha vart sista spurten och feber en sista gång då.
Hoppas att det är det iallafall.

Men nu mår jag iallafall mycket bättre än vad jag gjorde i morse.
Så kommer jobba ikväll iallafall.
Har ju ett möte ikväll också så det kan jag inte missa.

Åh vill ha lönen nu så jag kan få shoppa lite.
Fixa småsaker och sedan ta ett till hål i örat som jag velat haft nu sen länge sen jag tog det andra sist.
Men det där med att jag sa att jag skulle ta båda på en gång nu nästa gång tror jag inte kommer bli.
Det är nog bäst att ta ett i taget.
Så ska ta och fixa ett till i det högra så det blir tre i ett.

Nice!

Nu ska jag ta och göra lite mer kaffe så jag vaknar till lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0