29:e April 2012 Söndag

God morgon :)





Shit är det redan söndag???
Fasst ah jag är ju van vid att vara ledig en dag till just på måndagar förmiddagar iallafall.
Men i morgon ska jag ju ta ett pass som jag flytta fram en dag så jag kan vara ledig hela eller nästan hela dagen på tisdag.
Då jag bara har dagiset med en kollega.
Ska höra med henne om hon fortfarande är på just om den dagen.


Ja idag så ska vi ut och handla lite grann som lite kött och grill till i morgon då vi ska ut och grilla hos Ingemar med som det ser ut nu Camilla,anders,jenny,micke och elliot :D
Hoppas dom kunde iallafall det lät som om dom kunde det förut :D
Får hålla tummarna.

Efter att vi handlat så har vi inte mycket annat planerat, vi kanske skulle ut en sväng till pappa och fixa med något lyse tyckte jag älsklingen sa.
Vi får se...

Det är ju underbart att det är så fint väder idag med så man blir ju på så bra humör iallafall.
Blir inte ni det också,piggare och gladare :D

Nu annars måste jag ta och hitta lite kläder och sedan göra mig i ordning innan svärfar kommer hit.
Har nyss kommit ut ur duschen så sitter och värmer mig lite i min gigantiska morgonrock :D
Ska ta lite kaffe också för att få lite mer värme där med :)


Nej nu måste jag springa och fixa till mig lite här, man kan ju inte gå runt i morgonrock hela morgonen.

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: filippalofsved

Snygg bild! :D

Planer inför valborg?

PUSS&KRAM! :D

Postat av: filippalofsved

sv; ååh vad mysigt! :D

Själv ska jag väl vara med mina tjejkompisar! :D

2012-04-29 @ 13:10:56
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0