2:a April 2012 Måndag

God morgon :)





Har nyss fått i mig lite frukost och ska nu ta och fixa mig i ordning lite innan det är dags att ta sig ner mot en kund jag har idag.
En på 2 timmar bara så det är ganska så nice!
Sen ska jag bara njuta.
En riktig slö vecka blir det ju nu.
En i morgon,två på onsdag,två på torsdag och ledig fredag :D
Dessutom ledig på måndag nästa vecka ;)

Idag efter passet har jag inte direkt några planer.
Jonas jobbar ju sen vecka så han kommer inte hem förän halv 7 så kan antingen passa på att kolla film eller ah vi får se.
Ska bara uträtta några ärenden innan jag åker hem idag sen också.

Nej nu måste jag ta och fixa det sista här innan det är dags att åka ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sanna

intresserad av ett bloglovin byte?

Följ mig och säg vilket nummer du blev så gör jag detsamma! kram! :D

2012-04-02 @ 11:42:01
URL: http://ssannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0