8:e april 2012 Söndag

Har haft så fullt upp idag att jag inte hunnit uppdatera något här under dagen.
Vi har vart ute hos pappa och fixat med min lilla sjuka bil som inte mår bra :(
Vi har nu räknat ut att det kommer sluta på strax över 2500 för att fixa alla delar till den men sedan hoppas vi på att den ska starta :)
Ser så jävla mycket fram emot nu att få börja övningsköra i höst :D
Hoppas det ska gå fort att ta körkortet :)

Ikväll annars så håller vi på att tvätta och senare ikväll så kommer Erika och Marcus för att se lite film ;)
Blir en skön kväll!
I morgon ska vi iväg till älsklingens mamma och fira Uffe som fyller år :)
Annars resten av dagen får vi se vad vi hittar på.
Det är ju sista dagen före jobbet så man får ju passa på att njuta lite extra då :)

Nu ska jag ta och göra mig lite kaffe.
Sen är det dags att slänga in tvätten i tummlaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0