9:e April 2012 Måndag

God morgon :)





Ännu en dag ledig wow vad det känns konstigt!
Idag så ska vi ut till svärmor och svärfar för att fira honom då han fyller år :D
Grattis uffe! :D
Kommer bli en kul dag.

Sen får vi då som sagt se vad vi hittar på efter om vi tar oss en sväng och hälsar på någon i området :)

I morgon är det ju dags för jobb igen och mellan jobbet ska jag försöka träffa upp Lisa om hon kan :)
Det kommer bli en lugn vecka för mig på ett sätt.
Onsdag tre pass men dom två första gör så att jag slutar halv 12 och börjar sen halv 5 igen.
Torsdag ett pass på morgon slutar då också halv tolv och sedan jobba igen vid halv 5.
Fredag ett pass på morgon och sedan ett igen senare :)
Sköööönt och sen är det helg igen :O
Sjukt vad denna vecka kommer gå fort!

Nej nu annars ska jag bara ta det lugnt ett tag och sedan göra mig i ordning för dagen :)
Vad har ni för planer för idag då?

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!

Kika gärna in på min :D

2012-04-11 @ 14:37:22
URL: http://eemmamariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0