Bilen!

Folk kommer att tycka att jag är världens bortskämda unge just nu när älsklingen hjälpte mig att skaffa bil innan jag ens har tagit körkort!
MEN nu är det så här bilen kostar inte över 10.000 ens en gång vi fick den för 6500 om jag ska vara helt ärlig och dessutom så är det mycket att göra på den.
Den går nämligen inte igång just nu.
Något med motorn.

Jag har en sån tur dessutom att jag har världens duktigaste bilmeckaniker till sambo som älskar att fixa med bilar och är grym på det också.
Dessutom har jag sagt att jag tänker betala tillbaka pengarna också som en avbetalning.
Detta är något som jag bara kan drömma om annars.
Jag är verkligen inte van annars att få sånna här saker.
Speciellt inte innan jag träffade Jonas.

Då kunde jag vara överlycklig över att kunna köpa ett plagg på H&M.
Denna bil ska jag börja få övningsköra med dessutom så om den går sönder får jag ju stå för det själv såklart!
Men jag kan ju flörta mig till hos Jonas som kanske kan laga den då.


Men visst folk kommer säkert att dömma en och säga "bortskämda unge" men som sagt tänker jag  börja övningsköra till hösten och då står jag och för allt själv så jag sedan kan ta körkortet.
Det är inget Jonas kommer att stå för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0