13:e Augusti 2012 Måndag

God morgon ;)
 
 
Skönt att få börja denna vecka med en ledig dag, eller åtmisntone en halv ledig dag :D
Kom på när jag vakna att denna vecka börjar jag ju på dagiset igen.
Kommer bli kul att komma dit igen på ett sätt :D
 
Hoppas också på ett få minst en kund till så det blir mer timmar att få jobba och det i sin tur more money till lönen.
Det behövs nu ju om vi ska kunna spara till hus :)
Vill man nå något så skönnt så får man slita och så lönar det sig i slutändan ;)
 
Ja innan det är dags att jobba så ska jag ta itu med tvätten,har tvättid idag och sen ska jag försöka städa upp här :)
Om jag orkar.
 
Ja, så ser min dag ut just nu iallafall.
Ska ta och fixa kaffe nu och sedan göra mig i ordning.
 
Puss :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0