15:e Augusti 2012 Onsdag

God eftermiddag :)
 
 

Jaha då var två pass på kontoren avklarade, eller ah nu har dom vart det ett tag.
Slutade halv 12 idag så har tagit det lugnt nu hemma en stund ;)
 
Älsklingen kommer hem nu när som helst så ska väl ta och göra lite lunch då eller något :)
Har ett pass kvar sen idag men innan det har jag bokat en tvättid så jag kan tvätta min fina lilla vinterjacka som är as skitig.
Måste göra det nu innan kylan kommer och det är ju perfekt att gör adet nu för då kan jag hänga den ute på balkongen på tork.
Eftersom jag inte kan torktumla den, då jag inte har några tennisbollar som jag kan stoppa in med jackan så dunen inte klumpar ihop sig när den ska torka.
Då kan jag ta och hänga den ute på balkongen så får den torka så ;)
 
Ja resten av dagen har vi inte mycket annat planerat utan vi får se vad som händer ;)
 
Puss:love:
 
(Idag kör jag på en fläta liggandes på ena sidan)
 

Kommentarer
Postat av: LeMaliuz

Du har väldigt fint hår :D

2012-08-16 @ 14:00:59
URL: http://www.lemaliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0