21:a Augusti 2012 Tisdag

Värdelösa Therese som inte kan blogga ordentligt :)
Men men har mått lite halv crappigt hela dagen igår och idag.
Ligger just nu under ett täcke i soffan och fryser järnet :(
Inte kul!
Tur att i morgon är kort dag.
Börjar 8:10 och slutar 11:00 /11:30
Nice!

Nu annars ikväll ska vi bara ta det lugnt.
Ser på Hollywood fruarna på kanal 3, så jävla bra!
Men hatar verkligen Gunilla usch hemska tant xD

Nej hörrni jag ska ta och fortsätta slös här ;)
Puss:love:

Haha måste bara lägga upp denna så grymt söta lilla Elliot som vi busade jätte mycket med sist vi var där ;)


Kommentarer
Postat av: ALIZZ

hej :D
vill du ha chansen att få fler läsare till din blogg? Va med i min "veckans blogg", jag väljer en vinnare på söndag (imorgon) som får synas på min blogg! :)
Kommentera mitt inlägg på min blogg och jag skickar ut en kommentar på din blogg imorgon när jag har valt en vinnare, så får du se om det är just du som har vunnit!
om du inte gillar såna hära kommentarer bara ignorera det.
Kram! :)

2012-08-25 @ 12:19:03
URL: http://alizz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0