23:e Augusti 2012 Torsdag

God kväll ;)

Har vart en halv jobbig dag idag men ändå skön.
Är helt slut i kroppen av någon anledning bara :/
Så har tänkt spendera min kväll här hemma framför tv:n under ett täcke och se på Once upon a time :)
Sen ska jag slänga mig i duschen en låååååång varm dusch :)
Nice kväll med andra ord ;)

I morgon har jag bara ett pass på dagen på två timmar.
Sen har jag dagiset som vanligt men innan dagiset börjar ska jag ta och städa här hemma nu innan mina finaste kommer.
Sen på kvällen ska jag ta och prova göra hemmagjorda smickers, efter ett recept som jag fick av Jenny :)
Hoppas mina också kan bli så goda som hennes :)

Nej hörrni nu ska jag ta och hämta täcket ;)

Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0