27:e Augusti 2012 Måndag

God eftermiddag :)
 
 
 
Har nyss kommit hem från Gränby där jag vart sen ah halv tolv kanske.
Skulle dit för att se om dom kunde klämma in mig på en synundersökning så jag kan gå utbildningen sen för att kunna övningsköra.
Dom hade en liiiiten luck åt mig men då skulle jag få vänta 40 minuter så tog en sväng runt i centrum och kika efter ett par ringar att kunna ha i öronen.
Tyckte det skulle vara bättre med sånna och snyggare speciellt när man har fler hål ;)
 
Sen efter några varv runt gränby så var det dags att gå tillbaka till synoptik för att uföra syntestet.
OCH jag blev GODKÄND jag såg till och med bättre än godkänd ;)
Det ni ;)
Thereses super syn!
Nöjd!
 
Så nu har jag skickat in intyget till transportstyrelsen så nu ska vi bara vänta på att den går igenom så jag sen kan boka tid för undervisningen.
Hoppas det går snabbt!
Körkort Here I come!!!!
 
Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt tills jag ska iväg och jobba på dagiset :)
Kul har ju fått två nya kunder som jag ska börja hos nu i september så det blir mer money som jag kan spara så jag har råd med körkortet ;)
 
Vad har ni för er idag då ;)?
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0