28:e Augusti 2012 Tisdag

God kväll :)
 
 
Ah har liksom inte haft suget på att sitta framför datorn idag på dagen.
Men åh andra sidan kom jag hem efter två så hann bara vara hemma en och en halv timme ändå så, och då ville jag hels ta det lugnt innan det var dags att dra igen ;)
Men nu så har jag lite tid att sitta här :)
 
Älsklingen sitter ändå borta vid sin dator så då gör det ju inget om jag sitter vid min ;)
Asså shit vilken dag jag har haft hahaha :D
 
Hemma hos en kund jag har varje tisdag så började dagen super bra allt flöt på bra tills det var dags att stryka lite nere i källarn.
Och när jag håller på med strykningen så hör jag lite gnaster och tror genast att strykjärnet har gått sönder som att någon kabel ligger emot något och knastrar, så jag slutar och ställer ner strykjärnet och väntar ett tag och medans jag väntar så hör jag knastret igen men nu låter det mer som gnagande.
Och det är då jag inser att det är något uppe i taket som lever och som tuggar på något.
 
Ahhh, jag är inte rädd för råttor/ möss men tycker det är liiiite obehagligt med något som rör på sig och som tuggar på något men man ser den inte :S
Så varnade familjen att något lever nere i källaren och att dom borde kanske kolla upp det utifall musen/råtta biter sönder en kabel eller något så det börjar brinna.
Det skulle ju inte vara vidare :/
 
Men annars har min dag varit helt ok :D 
Kommer bli skönt att få gå och sova sen och då det dessutom är en kort dag i morgon :D
Börjar 08:10 och slutar 11 - halv 12 :)
NICE!
 
Nu så ska jag ta och hoppa i min myspys mjukisbyxor och tröja :)
 
Puss:love:

 
Asså kolla vad långt håret börjar bli nu :O
Sinnessjukt!!!!
Don´t need any fake hair here ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0