29:e augusti 2012 Onsdag

Jaha då var det kväll igen då, helt sjukt vad dagarna går fort!
Idag har jag verkligen vart extra trött har ingen aning om varför :S
Kanske sov för bra inatt.
Sov faktiskt riktigt bra för en gångs skull :)
Dagiset gick riktigt segt allt kändes jobbigare :O
Så ja det blir en tidig kväll för min del skulle jag gissa på.
Hoppas att morgon dagen blir bättre ;)

Nu annars ikväll ligger jag under täcket i vardagsrummet och halv sover till The big Bang theori.

Ska ta och göra lite kaffe, kanske piggnar till lite då :)

Puss:love:

Hahaha detta möttes jag av när jag kom hem från dagiset xD


Kommentarer
Postat av: mamma

VARFÖR alla datorer på en och samma gång???*LER*
kramis

Svar: Hahah jadu han fixade virusprogram och sökte lite felsaker på dom :P
Therese

2012-09-03 @ 08:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0