2:a augusti 2012 Torsdag

Jaha då har man vart nere i norrköping i två dagar :) Vi åkte ju som sagt tisdag eftermiddag och sov över på fredgagården strax innan Norrköping. Hotellet var väl helt ok förutom att dom hade bara tv 1,2,3 och 4:an på tv:n så det var väl inge vidare. Det dög att sova där iallafall. Sen på onsdags morgonen så tog vi bilen upp till Kolmården. Hade riktigt kul där faktiskt! Mest roliga måste jag säga var Delfinshowen :D Helt sjukt grymma. Ska lägga upp bilderna på datorn sen och fixa dom. Sedan åker dom in på min foto blogg ;) Ni får gå in där sen och kika :) Ja nu annars idag har vi fixat min pappas "nya" bil;) Har städat ur den och håller nu på att vaxa den. Jag försökte men det gick inge vidare. Trycket i maskinen ställde till det för axeln så har just nu as ont! En värktablett skulle sitta bra jävla fint nu! Nej hörni jag ska se hur det går för grabbarna där inne :) (kolla in resultatet! Skillnad?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0