5:e Augusti 2012 Söndag

God morgon :)
 
 
 

Ah, sista dagen man är ledig då antagligen.
Men men,man måste ju börja igen om man vill dra in lite pengar att kunna betala räkningarna med.
På ett sätt ska det faktiskt bli skönt att få börja igen :)
 
Ja, igår så fick älsklingen en liten knäpp och frågade hur lång tid det skulle ta att gå ca en mil?
Visste själv inte riktigt men gissade på 2 timmar.
Han tyckte vi skulle knalla hem till Ingemar, men jag hade inte räknat med att mina fötter skulle värka så mycket som dom gjorde när vi kom fram.
Och sedan orkade heller inte älskligen att knalla tillbaka två timmar i mörker så vi fick skjuss av snälla Ingemar :D
 
Gissa om man sov skönt sen när man kom hem ;)
 
Nu sitter jag annars och väntar på att älsklingen ska komma hem igen :)
Han åkte och hjälpte Ingemar som tydligen fått punktering borta vid golfbanan.
Stackarn!
Tur att Jonas finns till hands.
 
Nej hörni, jag ska ta och fixa i ordning mig nu innan han kommer.
 
Puss:love:
 
(nu har bilderna kommit in från komården på foto bloggen Backstromsfoto 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0