6:e Augusti 2012 Måndag

God morgon :)
 
 

Jaha då var det dags att börja jobba igen då :)
Vaknade faktiskt pigg idag, kan bero på att jag sov uruselt inatt.
Kanske också beror på att det är första jobbdagen idag.
 
Börjar med att jobba ett långt pass idag och sen ska jag hem och slänga mig i duschen,sedan vänta på att älsklingen plockar upp mig efter jobbet.
Känns som att det kommer bli en bra dag.
 
I morgon sen är jag ledig och det passar ju bra eftersom jag och älsklingen ska till banken och disskutera bolån.
Jag hittade ett hus utanför Uppsala som var precis lagom stor och lagomt avstånd in till stan.
Det hade till och med dubbelgarage som ståd på gården + ett litet på källarplan.
MEN driftkostnaden per år var 63 000.
Så det kändes lite väl att betala 5300 och sen plus räntan av bolånet sen.
Inte värt!
Nej så vi fortsätter att kika runt  :)
Älsklingen är ju också ganska petig när det gäller läget, vilket är bra.
Men jag skulle kunna bo var som helst, bara det är bra avstånd till stan :)
 
Aja, vi får se hur det går först i morgon.
Nu ska jag ta och fixa till håret lite innan det är dags att sticka iväg och göra lite nytta ;)
 
Puss:love:
 

Kommentarer
Postat av: behiye

kolla in min sminkvideo! http://www.youtube.com/watch?v=POElAX_j3I0

2012-08-06 @ 14:28:48
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0