9:e Augusti 2012 Torsdag

God eftermiddag :)
 
 
 
 

Jaha då var denna jobbadag över också.
Shit vad denna vecka har gått fort! :O
Hade två kunder idag och båda gick jätte bra.
Drog över lite på tiden hos ena, det var mer jobb denna gång.
 
Nu hemma har jag tagit det lugnt bara tog en macka och lite kaffe till lunch, och nu slöar jag bara i soffan.
Har faktiskt lust att lägga mig och sova en stund, för jag sov verkligen uruselt inatt.
Jag hade en myssugen gubbe som ville gosa två på natten.
Eller så kanske han sov jag vet inte, vet bara att han gosa till det hos mig en stund.
Jag ville bara sova eftersom det var mitt i natten xD
Sedan hade jag ett as till katt som hela tiden ville upp på byrån och ha ner saker halva natten och sedan andra halvan ville han gosa han med.
Åååååh söööööömn är vad jag behöver :O
Två karlar under en natt!!!
Tur att jag älskar båda väldigt mycket.
Det är mycket mysigare när man är vaken att ha dom två bredvid en men inte inatt ;)
 
 
Får försöka sova ut i helgen om gubben låter mig göra det ;)
 
Ikväll har jag inget större planerat som vanligt,dagiset drar inte igång för om en vecka så :)
Passar på att njuta nu!
 
Puss:love:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0