11:e december 2012 Tisdag

Jaha tisdag igen då och i morgon har halva veckan gått redan :O
Idag har jag haft ett 6 timmars pass som gått super bra.
Sen väl hemma sen slog jag på en film innan det var dags att sticka till dagiset :)
Nu annars på kvällen hemma efter mina pass har vi vart ute och övningskört i smsnöyran :)
Gick jätte bra!
Inga "kärring" stopp ;)
Så stolt över mig själv!
 
I morgon har jag två pass så jag fick flytta ena från måndag till i morgon så får jobba lite mer timmar än vad jag hade tänkt. 
Men men, man går ju inte miste om "The Money " ;)
 
Nej ni måste jag ta och borsta gaddarna och sedan hoppa i säng för att få lite sömn ;)
 
Puss
 
haha hittade denna bild från i lördags hos Erika och Marcus då vi fira hans födelsedag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0