21:à december (domedagen) Fredag 2012

Ja det är ju idag vi alla ska dö enligt maiha indianerna (hur nu namnet stavas) ;)
Än så länge lever jag iallafall!

Har nyss kommit hem ifrån min sista kund för året.
Fick dessutom en liten julklapp av familjen som jag hade.
Blir så otroligt rörd och glad när dom säger och som det står på kortet att dom är otroligt tacksamma och super nöja över att jag gör ett sånt bra jobb :D
Åååh kolla bara vad gott igott gott jag fick!!!
Jag vet en som kommer att älska detta också ;)

Nu väntar jag bara på att J ska sluta jobbet så vi sen kan bege oss ut till Jenny, Micke o Elliot för att vara barnvakt några timmar :)
Hade tänkt baka lite pepparkakor med lillen och se hur det går.
Förra gången tyckte Lill killen att det var mycket roligare och godare att äta degen än att baka ut den till en massa gubbar och gummor ;)

Sen ska jag iväg och jobba det sista passet på dagiset innan jag blir helt ledig :)

Hur ser er dag ut???
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0