22:a December 2012 Lördag

Jaha ja vi överlevde gårdagen, än så länge finns jorden kvar ;)
Hihi!!
Just nu sitter jag hemma hos min mormor och morfar och ska sova här tills på julafton då jag ska sova hos mammsen eftersom vi firar jul hos farfar dagen efter.
Har inte alls mycket att göra just nu, har hjälpt mormor att organisera lite saker i köket.
Sedan hjälpt att hänga in lite kläder i garderoben och lådorna.
 
Nu sitter vi bara och tar det lugnt.
Jag med datorn, morfar med att skruva upp ett uttag till telefon gissar jag på och lilla mormor ja vad gör hon???
Jo sitter i stolen och sover som vanligt ;)
Eller nej hon sover inte utan hon "lyssnar"
Hahahah hon är bra go hon :love:
 
I morgon åker hon in på dialys nu innan jul och då ska jag och lilla morfar flytta över lite mer saker från huset :)
Sen får mormor organisera när hon kommer hem sen.
Sjukt att det bara är två dagar kvar till jul nu!! :O
 
Nej ska nog ta och gaska upp mormor lite här hihi :)
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0