23:e December 2012 Söndag

God morgon :)
 
 

Jaha dan före dopparedan :)
I morgon är det alltså julafton!!!
Sjuuukt!
Vi kommer ha lite att göra här idag hos mormor och morfar då jag ska hjälpa morfar med att flytta över lite saker från gamla huset hit.
Sen ska mormor in på dialys och kommer vara borta några timmar och kommer tillbaka ikväll så då ska jag och morfar passa att flytta över saker så mycket som vi kan :P
 
Sen hamnar jag väl framför datorn igen senare om jag inte hittar något annat att göra.
Nu vankas första fikan för idag så ska gotta mig lite innan jag ska upp och klä på mig riktiga kläder och inte mjukiskläderna och sen fixa nyllet så jag inte skrämmer slag på någon här ;)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0