4:e December 2012 Tisdag

God kväll ;)
 

Den här dagen blev inte direkt som jag hade väntat mig kan man säga.
Var meningen att jag skulle jobba som vanligt idag 6 timmars pass men när jag vaknade i morse och klädde på mig som vanligt så hostade jag något fruktansvärt och det fortsatte hur länge som helst tänkte att lite hostmedecine skulle hjälpa men icke sa nicke att det gjorde :(
Det slutade med att jag hostade så pass mycket att jag tillslut låg i toan och spydde :(
Inte kul, så jag tänkte att jag inte tänkte riskera att spy en gång till på grund av hostan hemma hos kunden så sa till chefen hur det låg till och sedan kontakta kunden också att berätta att jag inte skulle kunna komma idag.
Inga problem som tur var men ändå inte kul att vara hemma när man kan vara ute och tjäna pengar.
 
Nu så ska vi göra lite mat här hemma får se hur mycket jag får i mig egentligen ,är ju inte direkt as hungrig så eller iungen större matlust med andra ord.
Sen blir det vara att slänga sig i duschen och sedan sova.
Så ser min kväll ut idag!
 
Hur ser eran ut då?
 
Puss :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0