5:e december 2012 Onsdag

Usch kan inte påstå att jag haft en bra morgon.
För det första är det typ storm ute sen så fick jag veta av syrran att pappas ingers ex hus brunnit ner och då deras gemensamma hund och katt brunnit inne :(
Dessutom ligger han tydligen själv här i Uppsala med svåra brännskador :O
Usch!
Enligt syrran ska både inger och pappa vars i Uppsala så ska höra lite med pappsen hur det går för dom.

Kanske kan bjuda på kaffe eller åtminstone åka upp och träffa dom en stund.
Jobbar ju som sagt en kort dag idag.
Skönt det!

Nej nu måste jag börja bege mig ut i stormen och ner till stan:/
Tur att jag åker buss ;)
Puss

Syns inte på bilden konstigt nog men det blåser rejält ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0