Julklapp idag!

Fick hem det på posten idag.
Av världens bästa chef fick jag ett julkort och ett sf bio presentkort på 200;- :D
Detta gjorde ju helt klart min dag!!

Dessutom fick jag veta att en liten julhälsning väntar på mig på fredag hos en kund jag har.
Blir så rörd av att få så många fina ord att man är duktig på det man gör och att dom är super nöjda över att det blir så rent efter att man vart hos dom!
Detta kommer bli den bästa veckan.
Har redan haft en super start på den också!

Nu bara 4 dagar kvar sen tar jag tåget upp till Falun för att fira jul med familjen.
Älsklingen lämnar jag hemma då han inte tycker det är lika kul som jag med familj, mat och Kalle anka :D
Han roar sig i garaget istället ;)
Om han är lycklig och glad så är jag det!

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0