11:e februari 2012 lördag ;)

Oj vilken helg det har varit hittills :D
Har haft min underbara släkt på besök här hemma hos pappa som har firat mig och har fått helt underbart fina presenter ;D

Av pappa fick jag pengar, min faster fick jag två chokladkakor och två trisslotter,Lillemor två dubbeltriss som jag vann på, farfar pengar och triss, farbror Janne pengar och triss, kusin vitamin Amanda och Anders med familj pengar och ett fint kort, av anna en kylie minogue parfym som luktar super gott :D

Och av pappas nya tjej fick jag en underbart fin korg med schampo,balsam,ljus,en ljuslykta och en fin vit handduk :D
Super fin!

Är så otroligt tacksam över en sån fin familj :D
Många hjärtan till dom:love::love:

Första bilden är med det jag fick av Inger och Elena och den andra är allt jag fick från alla :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0