13:e februari 2012 Måndag

Har inte orkat blogga nu på ett tag eftersom det har vart firande och sedan har jag inte mått så bra heller.
Jonas familj kom hit igår och fira mig :D
Kände redan då att jag inte mådde bra men trodde det skulle gå över tills Erika och Marcus skulle komma :)
Vi satt och såg kopps filmen och då började jag känna mig jätte dåligt så fick gå ifrån flera gånger.

Och jag känner mig så otroligt taskig att jag var så osocial visst jag mådde skit men ändå jag vill ju vara där och vara trevlig och skratta med men istället står jag lutad över en byrålåda i hopp om att illamåendet ska gå över.

När dom senare gick hem släppte allt och allt i mage kom upp.
Jag HATAR att spy.
Vet inte varför jag har sån fobi över det men det är verkligen det värsta jag vet och jag bölar varje gång jag gör det :O

Nej så usch.
Nu mår jag mycket bättre men har ännu inte vågat äta något men ska försöka få i mig lite middag sen.
I hopp om att jag får behålla det.
För jag tänker verkligen inte vara hemma denna vecka eftersom det är min fest i helgen ;D
Och den tänker jag inte missa :D
Ska försöka få med Erika och hitta lite snygga saker på gränby ;D
Jag har ju redan min outfit men jag behöver nya byxor så ska försöka hitta några snygga :)

Nu ska jag ta och få i mig lite vatten :)
Puss så länge :love:

Detta är vad jag fick igår av Jonas familj presentkort av babbsan,Evelina och ulfons :D
Ett halsband av Camilla och Anders, presentkort av Ingemar och Jenny,Micke och lilla Elliot så fick jag byrån inne i sovrummet dom var med på den också med älsklingen :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0