14:e februari 2012 tisdag

Hej alla goa glada :D

Har haft en riktig toppendag hittills med både Erika och älsklingen :)
Efter jobbet så drog jag och hon ner till stan en sväng för att kika på lite festliga hattar eller tiaror till att ha på fredag till festen :D
Vi hittade tyvärr inga som det stod happy birthday eller så utan vi hittade istället små guld tiaror bara i plast som vart helt super :D
Är såå taggad ;)

Som det ser ut nu så blir det ju utgång efter och eftersom syrran är med så måste vi anpassa oss lite efter hennes ålder och så måste vi anpassa oss till ett ställe då grabbarna kan hänga lite eftersom dom gärna inte vill dansa :)
Så då får det nog bli whiteroom åt oss men det kommer bli super kul eftersom man har ju världens bästa gäng med sig ;)

Nu efter en stund på stan så kom jag hem och fick veta att vi skulle ner till lucullus och käka en bit mat :D
Skit glad vart man för jag hade inte väntat mig något i år :D

Älskar min lilla gubbe så himla mycket :love:

Detta är tiaran jag ska ha på fredag :D
Erika har exakt en likadan, super kul att hon fyller år exakt en vecka efter mig ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0