15:e februari 2012 Onsdag

Hallå hallå ;)


Allt bra med alla er idag :D
Här är det super ;)
Just nu iallafall det var det inte för en timme sen.

Det har ju kommit sjukt mycket snö under natten och jag cyklar ju fortfarande till dom kunder jag har inne i stan.
Och det ska jag säga er att det var fan inte lätt :O
Tror jag svor hela vägen hem och det blev inte bättre då heller på grund av att våran lilla vaktmästare är urusel på att skotta.
Han kommer på när klockan är runt halv 12 att det kanske skulle vara bra om man skotta vägen.
Typiskt då alla redan är på jobbet :O
Han tycker väl det är för jobbigt att gå upp tidigt och se till att alla kommer fram ordentligt :P

Nej usch för honom :)
Nu annars så lämnade Jonas mig själv för att åka och hjälpa en kompis brorsa med sin bil.
Så han kommer väl hem ikväll skulle jag tro.
Jag däremot ska ta och rensa lite kläder samt få ner lite i den nya byrålådan ;)
Sedan ska jag ta och bära ner fotölj skrället till källaren för nu står sen lite i vägen.
Det är min plan tills älsklingen kommer hem igen ;)

Puss:love:

Detta är vad våran vaktmästare tycker skottat är ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0