16:e Februari 2012 Torsdag

Hejsan Hejsan :D



Fick sluta halv 12 idag hade bara en kund så det var ju ganska nice :D
Super trevlig kund dessutom har alltid kul där :)

Nu väntar jag på att min karl ska komma hem någon gång så vi sen kan åka upp mot gränby och handla dricka, gå till banken och leta present åt Erika :D
Nu är det bara en dag kvar alltså i morgon smäller det ;)

Sen ska vi ut en sväng och fixa en grej på bilen jonas fixade igår.
Sen MÅSTE vi hem och städa innan alla kommer hit i morgon :)

Det ÄR ett MÅSTE hihi kan inte komma med undanflykter denna gång.
En positiv grej är att sovrummen är klart xD
Nu är det bara resten av rummen kvar ;)

Nej ska ta och se vart min karl tog vägen ;)

Puss så länge:love:
image description

Kommentarer
Postat av: brander

vilket fint hår du har :D



Var gärna med i min tävling där du kan vinna presentkort på ErikasGarderob.se och Runns.se värt 200 kr! Det är inte så många som är med och tävlar än så du har stor chans på vinst :)

http://branderof.se/2012/february/120214-tidsinstallt.html#comment

2012-02-16 @ 17:26:12
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0