17:e Februari 2012 Fredag

Heeej :D :love:



Det är FREDAG FREAG FREDAG!!!!!!! :D
Det betyder FEEEEEST!
Yeah ;)

Längtat som fan till den här dagen.
Här hemma har vi nu storstädat och jonas hoppade precis in i duschen.
Jag hade tänkt göra det efter honom.
Känner att jag behöver uppdatera nu lite innan kvällen ;)
Ååh det kommer bli en sån super kul kväll detta!
Taggad till max!

Alla andra skulle dyka upp mellan 6-7 och senare drar vi ut mot whitroom och dansar gärnet för en gångs skull.
Är ju inte ute mycket alls nu för tiden vilket är skönt ,är egentligen ingen party prinsessa fast jag och Erika blir det ikväll med våra fina tiaror, också för då blir sånna här gånger 10x roligare ;)
Speciellt när man är ett gäng.

Innan alla kommer måste vi hinna med att äta och fixa i ordning oss.
Så vi har ungefär bara 2 timmar på oss nu ;)
Skynda skynda.

Får se om jag hinner uppdatera något innan dom kommer.

Jo men det måste jag ju :D
Lovade ju er att lägga upp min fest outfit för ikväll.
Det får jag ju verkligen inte glömma!!

Nej så det kommer upp sen men det får bli något annat när vi smiter ut och äter bara.
Vill ju inte skita ner festkläderna ;)

Nej ska ta och puscha på jonas där inne i duschen att lägga på ett kol.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: assala

fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-02-18 @ 17:32:15
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0