1:a Februari 2012 Onsdag

God eftermiddag :)



Åååh vilken härlig dag då jag och min älskling firar 4 år tillsammans.
Helt sjukt vad tiden rullar snabbt iväg :)
Han har ju sagt att en överraskning väntar men han vägrar att säga vad utan jag hör bara "det kommer sen/du får veta sen".

Bla,bla,bla,bla jag vill veta nu :D
Jag är en sån person som verkligen går och tänker på saken hela tiden heeeela dagen.
Ska försöka klämma ur han vad det är ;)
Ni får veta senare.

Buuuhuuuu!
Rastlös!

Jag ska nu gå och fixa till håret bara :love:

Puss så länge:love::love:

Grattis till oss min älskling!:love: Älskar dig så oerhört mycket du är den bästa som har hänt mig:love::love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0