23:e Februari 2012 Torsdag

God morgon :)



Ah denna dag blir väl att minnas när man på morgonen hör att en liten sessa har kommit till världen.
Hahah och det var faktiskt Jonas som kom in och sa det :)
Fick ju sovmorgon idag eftersom ena kunden jag skulle ha på morgonen fick jag flytta så den andra kunden ska jag till vid halv 11 tiden ungefär så kan ta det lugnt ett tag till iallafall.
Sitter och ser på nyhetsmorgon :)

Detta om att en prinsessa är född kommer ju stå i tidningarna i två veckor framåt bara om ens det räcker :D
Hihi!

Ja annars idag så har jag inte mycket planerat än att försöka städa här hemma lite grann.
Men börjar känna mig väldigt krasslig så det är nog bäst att ta det lugnt :O

Nej hörrni nu ska jag ta och fixa mig i ordning och sedan sitta ner och ta det lugnt innan det är dags att åka :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0