24:e Februari 2012 Fredag

God morgon :)




Kroppen mår fortfarande inge vidare :/
Men men lite vila ska väl göra susen eller?
Har bara en kund idag som jag snart ska åka till, och den är bara på två timmar passet så det känns ju ganska så nice en fredag :D
Dessutom är det ju löning idag wow ;)

Ska ta och storhandla,betala räkningarna och sen så är vi slöa idag och käkar ute på grund av att vi ska göra så mycket annat innan kvällen.
Sen är jag ju sugen på att köpa den där hallmöbeln men vi får se hur vi gör ;)

Nu annars så måste jag ta och göra mig i ordning innan det är dags att dra.

Så hörs vi senare :)
Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: iiiden

fin!:)

2012-02-24 @ 09:33:35
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0