26:e februrai 2012 Söndag

God morgon :)

Är fruktansvärt trött idag.
Huvudet hänger verkligen inte med just nu.
Hoppas att det går över under dagen bara :)

Idag hat vi inga större planer, kanske ska försöka få älsklingen till rusta en sväng för att kika om jag ska ta och köpa en liten mysbelysning och en matta att ha framför sängen ;)
Ska kolla först om han vill :P
Det är ju det som är den stora frågan ;)

Ikväll så ska jag höra med Erika och Marcus om det är filmkväll som gäller eftersom jag känner mig så pass bra att jag orkar med sånt iallafall ;)

Åååh det är ju så fruktansvärt härligt väder ute idag synd bara att det är kallt :/
Läääääängtar till sommaren och speciellt sommaren upp i Dalarna det slå inget ;)

Nej nu ska jag försöka flörta mig till en skjuss till rusta och sedan göra mig i ordning ;)

Puss så länge:love:


Super trött tjej på bilden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0