27:e Februari 2012 Måndag

God morgon!




Det blev inget jobb idag för mig :(
Har legat hela natten och kallsvettas och mått illa.
Har knappt sovit alls.
Möjligen en eller två timmar annars har jag bara legat och vänt på mig hundra gånger :O
Inte kul.
Sen kunde jag sova någorlunda på morgonen tills älsklingen kom hem.

Nu så sitter han borta vid datorn och jag sitter här vid min dator och nördar mig.
Håller tummarna att jag känner mig bättre i morgon.
Har ingen lust att vara hemma en enda dag till.
Det är sååååå segt och tråkigt.

Ja som sagt har jag ju inte direkt några planer för idag eftersom man mår som man mår :/
Det blir nog bara att ta det lugnt och vila upp sig så gott det går.

Ni då vad har ni för er idag.
Eftersom jag är sjuk idag så kan det ju hända att det blir lite fler uppdateringar än vanligt eftersom jag har tråkigt hemma :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0