28:e Februari 2012 Tisdag

God (sjuka morgon) !




Det blev att vara hemma en dag till bara för att vila mig,mår fortfarande inge vidare.
Min hals har dessutom börjat krångla.
Hes har man vart och dessutom känns det som om det brinner i den.
Nästan som om en halsfluss är på G igen.
OCH DET HAR JAG VERKLIGEN INTE TID MED!!!!!!
USCH!

Tur att älsklingen kommer hem snart.
Efter att han slutat så ska ha och jobbarkollegorna åka till Wúrt och käka korv.
Dom bjöd tydligen på det idag.
Antagligen för hela allmänheten utan det är nog bara för dom som wúrt sponsrar kanske :)
Men sen kan han komma hem och ta hand om mig ;)
Hihi!

Ja eftersom jag fortfarande är krasslig så har jag ju självklart inga planer för dagen.
Bara vila så gott det går och kanske uppdatera bloggen någorlunda bättre.
Eller vad säger ni? ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0