29:e Februrari 2012 Onsdag

God morgon :)





Känner mig mycket bättre idag men det ligger fortfarande något skit i kroppen :/
Ska snart ta på mig ytterkläderna och slänga mig på cykeln och trampa ner till dagens två jobbpass.
Men slutar väldigt tidigt, mellan 11 och halv 12 ;)
NICE!

Sen ska jag hem och vila lite så jag blir helt frisk :O
Ingen lust att ligga sjukt igen.
Resten av dagen annars har jag inga direkta planer, får helt enkelt se vad vi hittar på eller om vi bara segar oss idag.

Ja, nej jag ska gå och fixa det sista nu så hörs vi senare :)

Puss så länge:love:

Bjuder på en klockren och underbar bild från i sommras på min lilla skitunge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0