4:e februari 2012 Lördag

God morgon :)





Har tyvärr inte nyligen vaknat eftersom älsklingen väckte mig kvart över 9 :(
Dumma gubbe!
"Upp och hoppa,vi ska städa älskling"
Jippie!
blääää!
Skulle bra gärna vilja gå och lägga mig igen.
Men nu är ju Ingemar här så det kan jag ju inte göra ;)

Vi ska väl snart ta och åka till Marianns eller något och käka lunch.

Sen ska vi vidare hem till pappsen där jonas och han ska fixa något med någon bil.
Tror jag håller mig inne idag hemma hos honom det är ju äckligt kallt ute idag.
Resten av dagen så vet jag inte riktigt vad vi ska göra om vi kanske åker förbi Jenny och hälsar på eller vad vi ska göra :)
Det är bara att vänta och se.

Vad är era planer för idag då?

Puss:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0