7:e Februari 2012

Hej på er :)


Jaha 7:e februari då :D 3 dagar kvar nu då :D
Läääääääääängtar ;)
Tre jobbdagar kvar dessutom.

Idag var det första dagen på jobbet igen efter en skön helg.
Hade bara en kund idag men ett långt pass däremot.
I morgon är det lite skönare.
Då är det två kontor men på samanlagt 3 timmar så slutar runt halv 12 i morgon ;)
Nice!

Annars idag så har jag lite planerat men inte mycket.
Efter att älsklingen har slutat jobbet ska han och jag handla lite nödvändigheter och sedan käka.
Inte ute idag.
Det blir lite kyckling i ugn med lite ris och grönsaker ;)
Efter det ska jag försöka smällta maten lite och sedan träna en stund.

Therese har börjat lite smått nu med träningen på allvar.
Vill ju komma i form till sommarn.
Jag och Erika har lovat varandra att vi ska ut och springa lite när det blir varmare ute, minst två gånger i veckan :D
Så jag har börjat lite smått nu inomhus på crosstrainern ;)
Kan nästan slå vad om att jag har sjukt mycket sämre kondis än henne :D
Då måste jag ju ligga i lite nu så jag inte dör sen.
Hihi.

Nej nu annars så har jag nyligen kommit hem och har nu tagit in täcket till soffan som jag har kurat ner mig i :D
Myyyyysigt!

Ska ta och kika lite tv nu och sedan små fixa ;)

Puss så länge:love:

Min älskade nalle som är lite sliten nu.
Men men den är några år också ;)
Den får däremot inte sova med mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0