9:e februari 2012 Torsdag

Hallå snyggingar :)


Har nyligen kommit hem och har placerat mig i soffan.
Om en timme så ska jag ner och tvätta lite skit :P
Jobbigt men det måste ju göras ;)
Hihi.

Idag har det gått super bra på jobbet kändes som att allt gick så lätt idag.
Hoppas på lika bra dag i morgon också :D
Inget ska få förstöra min dag då :)
Längtar!

Annars idag så skulle jag följa med Jonas ut till pappa men jag känner att jag inte orkar känner mig lite seg i kroppen.
Sen ville Erika ses en stund också så då håller jag mig hemma så vi kan ses en stund ;)

Nej hörrni ska ta och göra lite lunch.

Puss så länge:love:

Haha schysst bild jag tog nyss på turbo som tycker om att sova på min mage :)
Pussunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0