Baksmälla och mår dåligt :(

Herregud vilken otrolig rolig kväll det var igår :D
Sinnessjukt!

Dom flesta kom hit runt 6 och sedan blev det festa gärnet :D
Vid 11 tiden drog vi ut till whiteclub haha jag hade fått för mig att det hette whiteroom xD
Men aja det var iallafall whiteclub :)

Jag råka ju glömma att ta kort på outfiten men det blev så super mycket att göra innan alla kom :O

Men en rolig sak var att vi fastnade på kort inne på whiteclub så ska spana efter dom, vet att jag inte ser klok ut men men är man full och glad så spelar det väl ingen roll ;)

Just nu har vi min kompis anna här som ska stanna till söndag då syrran och Pillan kommer hit igen.
Anna sammåkte med dom hit så då är det ju bra att hon kan åka med dom hem också så slipper hon tåg :)

Ja nu så sitter vi här i soffan i och ser lite tv ;)
Sen blir det att sova är så fruktansvärt trött mest på grund av baksmällan :)
Hihi.

Nej nu ska jag vara lite social mot dom här :D

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0