Check it out ;)

Jag gjorde det och se så snyggt det blev :D
Super nöjd ska verkligen ta flera nu sen när denna har läkt ;)
Vill ju ha 3 i ena och två i andra.
Ingen smärta och det gick super snabbt.
Jag hade däremot tur för hon som egentligen skulle göra det hade tydligen vart sjuk sen igår och hon tjejen visste inte om hon skulle dyka upp i morgon.
Men det var en annan kollega till där som precis skulle gå med sina barn därifrån eftersom hennes dag var väl slut och då kommer hon och säger när den andra tjejen nämner att hon inte kan göra det att " jag kan ta hålet"
Super tur och otroligt snäll som kan tänkas ställa upp 5 min för att fixa hålet medans barnen snällt stod och kolla på ;)
Haha hennes lillkille ville också ha en percing när han fick se min :D
Söta:love:
Stort tack till Silver&sånt för ett super bra jobb och ett otroligt välbemötande ;)
Kommer verkligen tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0