Försenad lunch

Jag och Erika drog till gränby efter jobbet för att kika runt lite och kolla upp lite mer om percingen ;)
Sen kika vi lite inne i en pussel butik där jag hittade as snygga bokstäver i trä som du kan måla själv :D
Så jag köpte ett T,J och ett & :)
Nu har jag nyligen målat dom svarta och vita och när dom har torkat ska jag ta kort på dom och sedan ska dom in i sovrummet ;)

Köpte med mig lite lunch hem också vilket blev en sallad med lite små bebis morötter :D
Eller som det stod på förpackningen "snacks morötter".

Sen nu ikväll ska vi kila över till dom för lite film kväll eftersom det inte blev något i söndags.
Då tar vi igen det ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0