Hmm vart??

En sak har jag bestämt jag ska göra när lönen kommer och det är att fixa ett till hål i örat :)
Har vart sugen på det men har skjutit på det väldigt länge :(

Men nu ska jag ta steget och göra det.
Men då är frågan om var jag ska ta det någonstans?
Är det någon som vet ett bra ställe förutom Darkwell här i Uppsala.
Tycker att Darkwell är liiite dyra för att ta ett hål i örsnibben :(
Kolla upp det nämligen och det skulle gå på 450 spänn :P
Känns lite dyrt.
Men om ni vet också vad någon annan tar.

Så snälla lägg en kommentar eller maila mig om ni vet ;)

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Silver o sånt tar också hål, de finns ju i gränby. Evelina ska ta mera hål hon också, så vi kollade där. De var lite billigare men kommer inte i håg hur mycket. Krams <3

2012-02-20 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0