Se skräckis själv ;)

Sådär nyduschad och insmord i en undebar god doft från min nya body butter med doft av mango och papaya :D
Nomnom!
Hihi luktar jääääätte gott :D

Nu hade jag tänkt ta och göra mig lite lunch :)
Lite shrek slem hihi nej men lite stuvad spenat med potatis är super gott :D
OCH BRA!
Så det blir super ;)

Sen ska jag ta och sätta på filmen "Från andra sidan"
En liten skräckis men klarar faktiskt av att se den själv :)

Det är vad jag har inplanerat just nu iallafall.
Sen ska jag ta och städa lite eller ah ska försöka om jag orkar hihi :)
Nej men jag ska vara en duktig "fru" hihi.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Linzie Neon

Hej! <:

Tänkte bara säga att jag har en veckans blogg tävling just nu, där man dessutom kan vinna ett litet pris. Om du vill så kan du gå in och anmäla dig här: http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/02/tavling-veckans-blogg.html



Puss! <3

2012-02-06 @ 16:08:06
URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0