Shopping söndag ;)

Älsklingen och jag kom nyss hem ifrån en shopping dag runt staden.
Först var vi in på rusta för att köpa mina mattor som vart super bra inne i sovrummet :)
Sen åkte vi upp till gränby och fika lite, efter det köpte vi ett nytt snyggt skärp på dressman åt älsklingen eftersom hans gamla gick sönder :)
Sen tog vi oss till guldfynd för att köpa ett par silver örhängen till mig till det nya hålet jag tog härom veckan :)
Sen åkte vi till Ikea för att käka en bit mat och sen så att jag kunde kika runt lite efter skojiga saker.
Hittade en as skön kudde och en hängare som du hänger över dörren :)
Perfekt till min morgonrock ;)
Ah det var nog allt vi shoppa idag.
Eller just ja jag köpte mig äntligen en laddare till iPhonen att ha i bilen med dubbla ingångar så två kan ladda telefonerna samtidigt ;)
Smart!
Hittade den inne på Kjell & Co. :)

Nu ska jag ta mig lite kaffe och bara njuta resten av denna söndag.
Ikväll kommer även Erika och Marcus på lite "Remember me" filmen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad fint ni gör, eller du! Hihi pöss pöss.

2012-02-26 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0