12:e januari 2012 Torsdag

Hallå på er därute.
Ännu en dag slut samma som jag heeeelt slut.

Guuud vilken känslomässig dag det har vart.
Med både bra och dåliga nyheter.
Vissa av dom har gjort mig grymt besviken men men vad kan man göra åt sånna saker som tydligen inte går att ändra?

Nåja men den super glada nyheten är att jag fått fasst jobb på mitt jobb som städerska :D
Överlycklig!
Slipper leta jobb.
Dessutom börjar visningsjobben dyka upp fler och fler nu :)
Härligt!

Nu annars sitter jag och ser lite film.
Älsklingen slutar ju inte förän vid 20 över 6 iallafall så.
Hinner se några då ;)

Nu ska jag ta och göra lite appelsin juice och ta det lugnt ett tag.
Livet är verkligen som en bergodalbana ibland!
Men men man märker att man lever åtminstone ;)

Puss:love:




Kommentarer
Postat av: Katamso

Hey snygging! Hittade din blogg av en slump nyss när jag googlade på bogsering :P Ville bara säga hej o att du va söt :) Ska nog ta o följa din blogg här lite :) kram från Ola

2012-01-12 @ 16:40:12
URL: http://katamso.blogg.se/
Postat av: Ulwencreutz - Tjejen me en medelblogg men ett stort hjärta

Hejdär sötan, skulle du kunna hjälpa mig med en sak ?! (:

Behöver hjälp med att komma på ett domännamn. Jag har förklarat mera grundligt i ett inlägg om vad jag heter och sådär så man kanske kan ta hjälp av det + lite mera information och sådär. Kan du hjälpa mig tror du ? Skulle vara super.



Direkt länk: http://blacknightmare.blogg.se/2012/january/se-hit-viktig-grej-ni-borde-hjalpa-mig-med.html#comment

2012-01-12 @ 19:00:27
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0