14:e januari 2012 Lördag

Aaaj min skalle :(
Har sovit för länge då vaknar jag ibland av huvudvärk, inte kul.
Jonas och Ingemar kom till lägenheten för 45 min sen och skulle väl hämta mig men jag låg ju o sov så Jonas går inte och puttar på mig och frågar "är du trött, hihi"?
Men det var bra att dom väckte mig annars vet jag inte hur dålig jag skulle må sen xD

Just nu är vi på väg för att käka och det blir väl Mariannes som vanligt ;)
Har ju inte käkat någon frukost heller så min frukost nu kommer inte vara direkt nyttig.

Nej ska ta och kika vad grabbarna gör nu :)
Puss :love:

En bild från igår när vi var på väg hem till m för lite film :)
Skylten är ju i det minsta laget, alltså inte lika lång som dom vanliga.
Vi var tvungen att ta kort på den eftersom den var ju så söt :D


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Mysig blogg!

2012-01-14 @ 16:28:04
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0