16:e Januari 2012 Måndag

God morgon :)




Hehe vaknade för en timme sen kanske så sitter och käkar frukost just nu.
Sen har jag lite saker jag ska göra.

Sen var det verkligen min lycko dag igår.
När M och E var här en sväng och såg en film med oss fick vi veta lite mer om övningskörning och sånt.
Jonas har hela tiden trott att du måste ha haft körkort i 5 år och vara över 25 innan du får vara handledare för någon som vill övningsköra.
Men så var det tydligen inte.
När vi kolla upp det lite mer så var det 24 år och ha haft körkort i 5 år :D
Och älsklingen fyller ju 24 om 7-8 månader :D
Så då kan jag övningsköra med honom :D

Guuuuuud så kul :D
Äntligen!
Tänker se till att ta körkortet snabbt då :D

nej nu har jag saker att göra så puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0