18:e Januari 2012 Onsdag

God morgon xO





Är så sjukt trött just nu.
Sitter fortfarande i sängen men har tagit in frukosten hit och redan gjort mig i ordning men det är farligt nära att kunna somna om igen.
Det hade ju vart super skönt :(
Men men två pass idag då.
HAr ju fått en ny kund på onsdagar innan min andra kund :)
så det är ju bara bra men den första är bara på 1 timme och den efter är ju på två så :)
Men iallafall det är ju bra :)

Sen ska jag nog ta och försöka sova lite när jag kommer hem igen.
Har inte sovit så värst mycket inatt så :(
Inte bra!
Tur då att denna dag inte är lång :)

Nej ska ta och dricka upp mitt kaffe nu och sedan fixa det sista.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0